Wniosek w sprawie Zamojskiej Kolei Regionalnej
Do UMZ
Szanowni Państwo,
Zwracam się aby UMZ wystąpił do UMWL z prośbą o sfinansowanie 6 par połączeń regionalnych dziennie, w relacji Biłgoraj- Zamość- Hrubieszów. Oto proponowane przystanki:
- 21:09 Zamość Starówka
- 21:12 Zamość Wschód
- 21:51 Werbkowice
- 22:05 Hrubieszów Miasto
Odcinek do Biłgoraja:
- 04:56 Zamość Starówka
- 04:59 Zamość Dworzec
- 05:00 Zamość Mokre
- 05:07 Zawada
- 05:21 Szczebrzeszyn-Stacja, Szczebrzeszyn
- 05:30 Zwierzyniec
- Szozdy
- 05:43 Tereszpol-Zaorenda, Tereszpol Biłgorajski
- Wola Duża
- 05:52 Biłgoraj
Wnoszę o wprowadzenie także 4 par połączeń w każde weekendy dziennie (2 pary w piątki, 4 paary w sob-nie) w tym obecnym sezonie letnim w relacji do Suśca.
- 04:51 Zamość Wschód
- 04:56 Zamość Starówka
- 04:59 Zamość Dworzec
- 05:00 Zamość Mokre
- 05:07 Zawada
- 05:21 Szczebrzeszyn-Stacja, Szczebrzeszyn
- 05:30 Zwierzyniec
- Józefów- ewentualnie jako przystanek na żądanie
- Majdan Nepryski - nowy przystanek
- Długi Kąt
- Nowiny
- Podsusiec- nowy przystanek
- Susiec
Po budowie łącznicy w Zawadzie są możliwe połączenia podmiejskie do Krasnegostawu. Obecnie być może takie połączenia nie są konkurencyjne z powodu czasu traconego na zmianę kierunku ruchu w Zawadzie. Poniżej dołączam obecny czas przejazdu:
- 08:33 Zamość
- 08:37 Mokre
- 08:51 Zawada
- 08:57 Złojec
- 09:01 Ruskie Piaski-Stacja, Ruskie Piaski
- 09:07 Tarzymiechy Drugie, Tarzymiechy
- 09:14 Izbica
- 09:20 Wólka Orłowska
- 09:26 Krasnystaw Miasto
połączenie przyspieszone:
- 6:36 Zamość
- 07:11 Zawada
- 07:29 Izbica
- 07:40 Krasnystaw Miasto
Wnoszę o przedyskutowanie moich propozycji z UMWL. Być moze konieczne jest aby władze miasta Zamościa wprowadziły integrację taryfową Zamojskiej Kolei Regionalnej z komunikacją miejską w Zamościu (wszystkie bilety jednorazowe i inne byłyby wspólne dla obu przewoźników). Dopiero wówczas będzie opłacalne dla podróżnych aby podróżować koleją w aglomeracji.
Pozdrawiam
Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.
__________________________________________________________________________
Merkuriusz Polski
Polish News Agency. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.
Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
POLISH NEWS AGENCY POLISHNEWS.PL
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.
Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.
Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.
Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.
Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych.
Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone.
Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)
W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf
Komentarze
Prześlij komentarz