Wniosek w sprawie Zamojskiej Kolei Regionalnej

Do UMZ

Szanowni Państwo, 

Zwracam się aby UMZ wystąpił do UMWL z prośbą o sfinansowanie 6 par połączeń regionalnych dziennie, w relacji Biłgoraj- Zamość- Hrubieszów. Oto proponowane przystanki:

  • 21:09 Zamość Starówka
  • 21:12 Zamość Wschód
  • 21:51 Werbkowice
  • 22:05 Hrubieszów Miasto

Odcinek do Biłgoraja:

  • 04:56 Zamość Starówka
  • 04:59 Zamość Dworzec
  • 05:00 Zamość Mokre
  • 05:07 Zawada
  • 05:21 Szczebrzeszyn-Stacja, Szczebrzeszyn
  • 05:30 Zwierzyniec
  • Szozdy 
  • 05:43 Tereszpol-Zaorenda, Tereszpol Biłgorajski
  • Wola Duża
  • 05:52 Biłgoraj

Wnoszę o wprowadzenie także 4 par połączeń w każde weekendy dziennie (2 pary w piątki, 4 paary w sob-nie) w tym obecnym sezonie letnim w relacji do Suśca.  

  1. 04:51 Zamość Wschód
  2. 04:56 Zamość Starówka
  3. 04:59 Zamość Dworzec
  4. 05:00 Zamość Mokre
  5. 05:07 Zawada
  6. 05:21 Szczebrzeszyn-Stacja, Szczebrzeszyn
  7. 05:30 Zwierzyniec
  8. Józefów- ewentualnie jako przystanek na żądanie
  9. Majdan Nepryski - nowy przystanek
  10. Długi Kąt
  11. Nowiny 
  12. Podsusiec- nowy przystanek
  13. Susiec

Po budowie łącznicy w Zawadzie są możliwe połączenia podmiejskie do Krasnegostawu. Obecnie być może takie połączenia nie są konkurencyjne z powodu czasu traconego na zmianę kierunku ruchu w Zawadzie. Poniżej dołączam obecny czas przejazdu:

  • 08:33 Zamość
  • 08:37 Mokre
  • 08:51 Zawada
  • 08:57 Złojec
  • 09:01 Ruskie Piaski-Stacja, Ruskie Piaski
  • 09:07 Tarzymiechy Drugie, Tarzymiechy
  • 09:14 Izbica
  • 09:20 Wólka Orłowska
  •  09:26 Krasnystaw Miasto

połączenie przyspieszone:
  • 6:36 Zamość
  • 07:11 Zawada
  • 07:29 Izbica
  • 07:40 Krasnystaw Miasto
-- 
Wnoszę o przedyskutowanie moich propozycji z UMWL. Być moze konieczne jest aby władze miasta Zamościa wprowadziły integrację taryfową Zamojskiej Kolei Regionalnej z komunikacją miejską w Zamościu (wszystkie bilety jednorazowe i inne byłyby wspólne dla obu przewoźników). Dopiero wówczas będzie opłacalne dla podróżnych aby podróżować koleją w aglomeracji. 

Pozdrawiam

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Polish News Agency. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.



Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

POLISH NEWS AGENCY POLISHNEWS.PL
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.

Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.

Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.

Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.

Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych. 

Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone. 

Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)

W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf

Komentarze

Popularne posty